Addnature sklep internetowy - addnature
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

deuter Pulse 2 Waist Pack, niebieski

ID: 1349949

MSRP 165,99 zł
150,00 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY

Opis

deuter Pulse 2 Waist Pack, niebieski (bay)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Idealna torba biodrowa dla sportowców wytrzymałościowych: W absolutnej lekkości są butelka z wodą, klucze, smartfon, reszta i zapasowa płytka do kija dobrze schowane. Strukturalna pianka zapewnia wentylację, a nowa konstrukcja wygodnie przylega do ciała.

PCF Darmowy
Wysokowartościowe materiały z impregnacją odporną na zabrudzenia i wodę bez PFC: Aby zapewnić wodoodporność i odporność na zabrudzenia, Deuter stosuje powłokę DWR (Durable Water Repellency), która jest nieszkodliwa dla zdrowia i środowiska oraz nie zawiera żadnych PFC. Ta specjalna obróbka powierzchni sprawia, że woda zbiera się na zewnętrznej stronie tekstyliów. Dzięki temu materiał pozostaje suchy, a natura czysta.

Pokaż wszystkie modele z tej serii deuter Pulse

Sprzęt

Przeznaczenie
Gravel, Wycieczki narciarskie , Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro, Wędrówki
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rodzaj / Przeznaczenie:
torba biodrowa
Kategoria:
Torba biodrowa bez systemu hydracyjnego
Rodzaj zapięcia:
zamknięcie klamrowe
Wymiary
Kategoria pojemności:
<5 l
Waga:
140,00 g
Rozmiar
Objętość całkowita:
1,00 l
Wymiary (dł. x szer. x wys.):
17 x 58 x 8
Materiał
Materiał:
Tkanina poliamidowa o grubości 100D
Plecak
Przedziały/kieszenie:
Siatkowe kieszenie zewnętrzne, Koszyk na bidon
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1349949
EAN
4046051117553

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu