Rowerowy sklep online
Zwiedzaj miejskie dżungle | Znajdź swój sty
30 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 399 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY

Ogólne warunki handlowe


§ 1 Zakres


Niniejszy dokument ma zastosowanie do warunków i regulacji zawierania umów pomiędzy kupującym („klient”), a nami , czyli firmą internetstores GmbH, adres: Friedrichstraße. 6, 70174 Stuttgart, Germany, sprzedającą produkty za pośrednictwem sklepu internetowego addnature.pl.


§ 2 Oferta specjalna; Dostawa; Warunki dostawy; Dostawa częściowa


(1) Prezentacja naszych produktów na naszej stronie internetowej addnature.pl nie jest wiążącą ofertę z naszej strony.

(2) Oferty od klientów spoza Polski nie będą przez nas akceptowane.

(3) Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie jest stałe dostępny, zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia oferty lub odstąpienia od umowy.

(4) Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania częściowej dostawy, pod warunkiem, że działanie to jest uzasadnione i konieczne dla szybkiego rozstrzygnięcia.


§ 3 Ograniczenia odpowiedzialności


Sprzedaż towarów następuje zgodnie z postanowieniami prawa, chyba że uzgodniono co następuje:

(1) Ponosimy odpowiedzialność - bez względu na podstawy prawne – do zapłaty odszkodowania lub zwrot kosztów zgodnie z następującymi postanowieniami w punkcie (a) i (b)

(a) W przypadku umyślnego działania oraz rażącego zaniedbania, ponosimy odpowiedzialność bez ograniczeń. W przypadku zwykłego zaniedbania, odpowiadamy jedynie za szkody wynikające z naruszenia istotnych zobowiązań umownych (zobowiązań, które umożliwiają prawidłowe wykonanie zamówienia, są zgodne z innymi prawami oraz opierają się na wzajemnym zaufaniu); w tym przypadku nasza odpowiedzialność jest ograniczona do odszkodowania typowych i możliwych do przewidzenia szkód.

(b) TOkreślone w ustępie (a) zastrzeżenia i ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania, w przypadku celowego ukrycia wad lub przejęcia gwarancji jakości produktu za szkody wynikające z utraty życia, uszkodzenia ciała lub innym uszczerbku na zdrowiu, a także w przypadku odpowiedzialności na podstawie ustawu o odpowiedzialności za produkt.

(2) Jeżeli nasza odpowiedzialność z tytułu szkody jest wykluczona lub ograniczona, to wykluczenie to lub ograniczenie obowiązuje również w zakresie osobistej odpowiedzialności naszych przedstawicieli prawnych oraz osób, którym powierzyliśmy wykonanie zobowiązania.

§ 4 Warunki dotyczące kodów promocyjnych

Poniższe warunki mają zastosowanie tylko w przypadku kodów promocyjnych, chyba że określono inaczej w voucherze. Nie mają one zastosowania w przypadku kart upominkowych (czyli takich, które zostały nabyte odpłatnie (np. jako prezent)):

(1) Kody promocyjne mogą być wykorzystane tylko w naszym sklepie internetowym. Aby móc zrealizować kod rabatowy, należy użyć ten sam adres mailowy podczas dokonanywania zakupów, na który został wysłany kod. Kupony nie mogą być przenoszone. Nie ma możliwości użycia kilku kart upominkowych podczas jednego zamówienia oraz łączenia ich z innymi kodami. Ponadto nie można wymienić ich na gotówkę oraz wypłacić reszty pozostałej po dokonaniu zakupów.

(2) Okres ważności i ewentualne minimalne zamówienie (w tym VAT, bez kosztów wysyłki i opłat) zostaną określone bezpośrednio w kampanii promocyjnej, oferującej dane kody.

(3) Wartość kuponu są rozdzielane proporcjonalnie do zamówionego towaru. W przypadku zwrotu poszczególnych produktów zakupionych przy wykorzustaniu vouchera, środki pieniężne zostaną zwrócone proporcjonalnie do kosztów poniesionych przy zakupie danych produktów. W przypadku zwrotu towaru, kwota użytego kodu promocyjnego nie podlega zwrotowi, a kupon nie może być ponownie użyty.

(4) Kody zniżkowe obowiązują na wszystkie produkty z wyłączeniem produktów marek Cube, RFR, Endura, Ghost, Trek, ORBEA, Kona, Garmin, Cannondale, Bianchi, BMC, Lapierre, Giant, Diamant, LIV, Cervelo, Focus, Kalkhoff, Haibike, Winora, Koga, VSF Fahrradmanufaktur, La Sportiva, Patagonia, Yeti, Hilleberg.

§ 5 Rozstrzyganie sporów

W przypadku zaistnienia sporu nie jesteśmy zobowiązani ani gotowi do udziału w alternatywnym postępowaniu zażegnywania sporów z udziałem konsumentów przed konsumenckim biurem mediacyjnym.

Może 2021