Addnature sklep internetowy - addnature
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY

PROCES ZAMAWIANIA

1. Wyszukaj produkty i dodaj je do koszyka

Wyszukaj w naszym sklepie rowerowym produkt, który chcesz kupić i kliknij na przycick „Dodaj do koszyka”, bez zobowiązań. Wybrane produkty będą dostępne w wirtualnym koszyku i można usunąć je lub zmienić ilość wybranych produktów. Jeżeli jesteś zadowolony ze swojego wyboru, kliknij przycisk 'Dalej'.

2. Wypełnij zamówienie
2.1 Adres

Jeśli masz już konto w naszym sklepie, podaj swój adres e-mail oraz swoje osobiste hasło i kliknij "Zaloguj się". Poprzez kliknięcie przycisku "dodaj nowy adres dostawy", można określić nowy adres. Proszę potwierdzić adres dostawy, klikając przycisk "Następny krok".

Jeżeli nie masz jeszcze konta klienta, proszę wprowadzić wymagane dane, a następnie kliknąć przycisk 'Dalej'. Posiadając adres dostawy, wiemy dokąd wysłać przesyłkę.

2.2 Metoda płatności

Wybierz preferowaną metodę płatności. Wszystkie potrzebne informacje na temat naszych metod płatności można znaleźć tutaj. Proszę wybrać przycisk "Dalej".

2.3 Sprawdzenie danych i wysyłka

Na kolejnej stronie, podsumowaliśmy raz jeszcze całe zamówienie. Wprowadź zmiany w swoich danych, klikając w odpowiedni link „Edytuj”. Następnie kliknij przyciska "Kup teraz", aby zatwierdzić kupno produktów.

3. Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz zautomatyzowane potwierdzenie drogą mailową, w którym jeszcze raz zostaną wymienione wszystkie Twoje zalecenia. E-mail ten zostanie wysłany tylko w celach informacyjnych, że zamówienie zostało złożone.

4. Zakończenie zamówienia

To kiedy umowa między nami a klientem zostanie zawarta, będzie zależeć od wybranej metody płatności. Szczegółowe informacje można znaleźć pod linkiem „Ogólne informacje dla klientów”.

5. Dostawa

Zamówienia dostarczane są w ciągu 2 do 4 dni roboczych. Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL paczka zostanie dostarczona pomiędzy poniedziałkiem a sobotą, a za pośrednistwem UPS oraz DPD pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem. Do produktów dołączone są wszystkie ważne dokumenty, takie jak instrukcje obsługi, dodatkowe dokumenty i oczywiście faktury VAT.

Jak mogę domówić produkt później?

Dodanie pozycji do zamówienia po jego zakończeniu nie jest możliwe, ponieważ zamówienie jest przetwarzane zaraz po jego potwierdzeniu.

Czy obowiązuje jakaś minimalna kwota zamówienia?

Nie ma żadnej minimalnej kwoty zamówienia. Jednak koszty dostawy mogą różnić się w zależności od wielkości zamówienia.

Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?

Nie, niestety możemy dostarczyć tylko te produkty, które posiadamy w swoim asortymencie. Zamówienia specjalne są dla nas niewykonalne.