Opis
Thule Chariot Lite 1 Przyczepka rowerowa, czarny (agave)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Lekka przyczepka, transporter do biegania i wózek do codziennych czynności.
Pokaż wszystkie modele z tej serii THULE Chariot
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Trekking, Styl miejski , Jazda na rowerze na co dzień, Dojazdy do pracy, Transport dzieci, Cross, Lifestyle / Sport na co dzień, Miejski outdoor, Athleisure
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rodzaj / Przeznaczenie:
przyczepa dla dzieci
Ilość miejsc siedzących:
1
Ładowność:
34,00 kg
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kabina
Szerokość kabiny:
39,50 cm
Wysokość kabiny:
68,00 cm
Wymiary po złożeniu w cm (dł. x szer. x wys.):
85,5 x 62 x 37,5
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Waga (szacunkowa):
11,70 kg
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
1422207
EAN
0872299048724
Wideo
Opinia klienta
Sebastian
Ogólnie dobra jakość z pewnymi niedociągnięciami
Przetłumaczono z Szwedzki
Zobacz oryginalny tekst
Ogólnie chodzi o jakość produktu. Czyli brak ostrych rogów, dobre wykończenie materiałów. Czuje się bardzo premium. Pasuje do nas, gdzie mogę zostawić syna w przedszkolu na rowerze, a moja żona może odebrać na piechotę.
To, co jest odczuwane jako trudne, to napięcie osłony przeciwdeszczowej. Możesz chcieć je robić nawet wtedy, gdy nie pada, ale na przykład gdy jest zimno.
Najbardziej niepokojące jest to, że małe przednie koła mają dwie wady. W sklepie lub w centrum handlowym, gdzie podłogi są gładsze, koła nie skręcają się łatwo i wózek jedzie w innym kierunku. Co skutkuje koniecznością „walczenia” z wózkiem. Następnie trzeba go podnieść i wjechać na tylny otwór, który działa, ale jest niewygodny.
Drugą wadą jest luka we wsporniku przedniego koła, która powoduje grzechotanie kół. Zwłaszcza jeśli jedziesz szutrową drogą lub leśnym spacerem. Rozwiązuje się to ponownie, po prostu jeżdżąc na tylnych kołach.
11.03.2022