Addnature sklep internetowy - addnature
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Topeak TopLoader Torebka na ramę, oliwkowy

ID: 1198900

178,99 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY

Opis

Topeak TopLoader Torebka na ramę, oliwkowy (green)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Niezastąpiony dla rowerzystów i idealny towarzysz każdej podróży. TopLoader to torba na górną dętkę, która spełnia potrzeby każdej firmy pakującej rowery. Dzięki pojemności 0,75 litra oferuje wystarczająco dużo miejsca na batony energetyczne, smartfony, portfele, narzędzia i inne akcesoria, które muszą być szybko pod ręką.

Sprzęt

Przeznaczenie
All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro, Szosa, Cyclocross, Gravel, Endurance, Trekking, Podróż rowerowa , Cross, Jazda na rowerze na co dzień, Lifestyle / Single Speed, Sporty miejskie, Dojazdy do pracy
Główne informacje
Rodzaj / Przeznaczenie:
torba na ramę
Opcje montażu systemu:
system rzepów
Funkcje
Zastosowanie:
uniwersalne
Materiał
Materiał:
polietylen / nylon
Rozmiar
Wymiary (dł. x szer. x wys.):
23,5 x 12 x 7
Objętość całkowita:
0,75 l
Wymiary
Waga:
169,00 g
Sprzęt
System zamykający:
Zamek błyskawiczny
Kieszenie i przegrody
Kieszeń zewnętrzna:
Zintegrowana osłona przeciwdeszczowa, Wyściełana, dzielona komora główna, odpowiednia średnica główki ramy: 34 - 75 mm, odpowiednia średnica rury górnej: 35 - 46 mm
Zakres dostawy
Dodatkowo osłona przeciwdeszczowa:
tak
Zakres dostawy:
1 pokrowiec na przewód słuchowy z wbudowaną osłoną przeciwdeszczową
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1198900
EAN
4710069687796

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu