CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Gdzie jest moje zamówienie?
Możesz sprawdzić status swojego zamówienia logując się do swojego konta klienta.
Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość, otrzymasz od nas powiadomienie z załączonym numerem monitorowania przesyłki.
Kiedy otrzymam zwrot środków za odesłane zamówienie?
Weryfikacja Twojego zwrotu może zająć do 10 dni roboczych. Prosimy zatem o cierpliwość.
Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?
Reklamacja rozpatrywane są według daty wpłynięcia. Może to obecnie potrwać nawet 3 tygodnie. Prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii.
Dalsze pytania i odpowiedzi można znaleźć na naszej strony pomocy.
NAPISZ DO NAS
Jeśli zostawisz swój numer telefonu w formularzu kontaktowym, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w przypadku pytań, by szybciej rozwiązać Twoją sprawę.
Oferty i zapytania dotyczące współpracy prosimy kierować w języku angielskim lub niemieckim na sponsoring[at]addnature.com
Informujemy, że udostępnimy informacje o Twoim zamówieniu tylko na adres e-mail użyty do jego złożenia.