Rowerowy sklep online
Zwiedzaj miejskie dżungle | Znajdź swój sty
30 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 399 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY

Koszty dostawy

Małe części
Produkt STANDARD
do 398,99 zł 19,99 zł
powyżej 399 zł Gratis
Produkty wielkogabarytowe
Produkt STANDARD
do 2499 zł 124,99 zł
powyżej 2499 zł Gratis

Czy koszty dostawy zawierają podatek VAT?

Do kosztów dostawy został już naliczony podatek VAT.

Czy koszty dostawy mnożą się w przypadku zamówienia więcej niż jednego roweru?

Niezależnie od tego ile rowerów zamówisz, koszty dostawy naliczane są tylko jeden raz.

Czy ponoszę koszty dostawy w przypadku, gdy zamówię darmowy produkt?

Kupując darmowy produkt, wszystkie koszty przesyłki ponosi sklep. Wyjątkiem są np. łodzie, kajaki i inne duże produkty.


DOSTAWA I CZAS DOSTAWY
Ile trwa czas dostawy?

Przewidywany czas dostawy Twojego zamówienia zostanie wyświetlony w koszyku po dodaniu artykułu. Czas dostawy będzie się różnił w zależności od zakresu i wielkości zamówienia. Możesz śledzić status dostarczenia swojego zamówienie dzięki monitorowaniu przesyłki.

Jaką firmą kurierską zostanie dostarczone moje zamówienie?

W Polsce współpracjemy z partnerami logistycznymi, którymi są DHL, DPD (w przypadku małych przedmiotów lub ubrań) oraz UPS (w przypadku większych zamówień, np.: łodzie ). Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, do klienta zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem. Dzięki naszym partnerom, w każdej chwili można śledzić aktualny status przesyłki.

Ważne: Realizacja zamówienia w przypadku dostarczenia paczki pod drzwi, formalnie oznacza doręczenie przesyłki przez kuriera do krawędzi chodnika.

Czy mogę zmienić adres dostawy po wyjściu paczki z magazynu?

Niestety wszelkie zmiany dotyczące adresu dostawy, po wyjściu przesyłki z magazynu, nie są już możliwe.

W jakie dni moja przesyłka zostanie dostarczona?

Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL paczka zostanie dostarczona pomiędzy poniedziałkiem a sobotą, a za pośrednistwem UPS oraz DPD pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem.

Czy mogę wybrać dzień i czas dostawy?

Niestety taka opcja nie jest możliwa. Nasi partnerzy logistyczni nie mogą określić dokładnego czasu dostawy przesyłki.

Do którego miejsca kurier dostarcza przesyłkę?

Realizacja zamówienia w przypadku dostarczenia paczki pod drzwi, formalnie oznacza doręczenie przesyłki przez kuriera do krawędzi chodnika.

Czy ubezpieczenie przesyłki jest wliczone w koszty dostawy i jeśli tak to w jakim zakresie?

Do każdego zamówienia, które opuszcza nasze centrum logistyczne mamy wykupioną polisę ubezpieczeniową. Całkowite koszty ponosimy my – dla klienta jest to zupełnie darmowe. Polisa ubezpieczeniowa obejmuje wszystkie szkody lub straty spowodowane podczas transportu, aż do momentu dostarczenia przesyłki do klienta. Klient ma zapewnione otrzymanie nieuszkodzonej paczki i z kompletną zawartością. Nawet w przypadku lekkich uszkodzeń, łatwo i szybko wymienimy dany produkt.

Where is my order coming from?

Your order will be shipped from one of our warehouses in Germany. Because we use different warehouses for different types of products – small items and accessories from one, bulkier products from another – we cannot guarantee your complete order will be sent out together in one go.

Jakie są koszty dostawy w przypadku zamówienia produktów z różnych kategorii?

Koszty wysyłki dla koszyka zawierającego produkty z różnych kategorii (produkty wielkogabarytowe + mniejsze elementy) są zawsze obliczane na podstawie zamawianych towarów wielkogabarytowych. A zatem w przypadku zamówienia produktu wielkogabarytowego, pokrywamy koszty dostawy także zamówionych mniejszych części, niezależnie od ich wartości. Wartość zamówienia w przypadku towarów wielkogabarytowych jest zawsze obliczana niezależnie od wartości zamówionych mniejszych produktów.


CZĘŚCIOWA DOSTAWA
Dlaczego moja przesyłka została dostarczona w kilku paczkach?

Każdą przesyłkę wysyłamy tak szybko jak to możliwe. Może się zdarzyć, że niektóre zamówienia zostaną podzielone na kilka pakietów. Po dokonaniu zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, jak przy każdym innym zamówieniu. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobny email z numerem śledzenia dla każdej poszczególnej paczki.

To czy zamówiony towar zostanie wysłany w jednej lub w większej ilości paczek zależy od automatycznego procesu naszego systemu. Zdecydowaliśmy się na tę formę wysyłki, aby móc zaoferować jeszcze lepszą obsługę i uniknąć opóźnień związanych z dostawą.

Co muszę zrobić w przypadku zwrotu towarów, które zostały dostarczone jako częściowa dostawa?

W przypadku, gdy chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów, możesz zrobić to z łatwością używając opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę. Należy pamiętać aby do opakowania zwrotnego dodać poszczególne rachunki.