Addnature sklep internetowy - addnature
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
TEMATY POMOCY
ZWROTY
UWAGA: Z przyczyn wewnętrznych nie jesteśmy obecnie w stanie realizować zwrotów. Powiadomimy Cię, gdy tylko problem zostanie rozwiązany. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Jak wygląda kwestia zwrotów? W jaki sposób zachowywać się w przypadku gwarancji lub rękojmi?

Jest nam bardzo przykro, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań i podlega zwrotowi. Każdy klient ma prawo do odstąienia od umowy i odesłania towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Ponadto klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Naturalnie zgodnie z naszymi zasadami i ogólnymi prawami, udzielimy wszelkiej pomocy w tej kwestii. Proszę jednak zwrócić uwagę, iż nie posiadamy żadnego procesu związanego z wymianą produktów. Jeśli po dokonaniu zwrotu, klient chce ten sam produkt ale w innym rozmiarze lub kolorze, musi ponownie dokonać zamówienia w naszym sklepie.

Małe części

W związku z tym, iż zamawiane przedmioty oraz ich opakowania różnią się wielkością, posiadamy różnych partnerów logistycznych. Jaka firma kurierska dostarczyła Twoją przesyłkę:

DHL oraz DPD

W każdym przypadku zwrot towaru przez firmę DPD oraz Pocztę Polską jest bezpłatny. Należy również samodzielnie wypełnić formularz kontaktowy dotyczący zwrotu towaru. Proszę przejść do formularza, a następnie wpisać numer faktury lub numer przesyłki oraz kod pocztowy, a na koniec kliknąć przycisk „drukuj”. Proszę dodać wydrukowaną i wypełnioną etykietę zwrotną wraz z przesyłanem towarem, aby proces reklamacji został przeprowadzony tak szybko jak to możliwe. Po odebraniu przesyłki zwrotnej w naszym centrum logistycznym, zostanie ona rozpatrywana zgodnie z Twoimi instrukcjami zawartymi w etykiecie zwrotnej. Proszę jednak pamiętać, że proces ten może potrwać do kilku dni. Proszę za każdym razem odsyłać produkt wraz z etykietą zwrotną. W przypadku płatności za pośrednictwem Przelewy 24, kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta. W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej, kwota zostanie zwrócona na kartę lub konto Paypal klienta.

Pozostałe usługi przewozowe

Gdy do zwrotów zostanie dodana etykieta zwrotna, wówczas cały proces jest darmowy. Jeśli etykieta zwrotna nie jest dostępna, proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, używając formularza kontaktowego. Dzięki temu klient będzie mógł otrzymać nową etykietę zwrotną. Proszę dodać wydrukowaną i wypełnioną etykietę zwrotną wraz z przesyłanem towarem, aby proces reklamacji został przeprowadzony tak szybko jak to możliwe. Po odebraniu przesyłki zwrotnej w naszym centrum logistycznym, zostanie ona rozpatrywana zgodnie z Twoimi instrukcjami zawartymi w etykiecie zwrotnej.

Duże paczki, kajaki, towary wielkogabarytowe

Duże paczki zamówione w Addnature mogą zostać dostarczone bezpośrednio do, w najdogodniejszy dla klienta sposób. Najlepiej wysłać pisemne zamówienie. Zapewni to dostarczenie nam wszystkich niezbędnych informacji i danych, dzięki czemu zamówienie będzie realizowane szybko, dokładnie i bez dodatkowych utrudnień. W tym celu zalecamy użycie naszego formularza kontakotwego. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza na temat produktów i uzasadnienia specjalnych warunków odbioru. Należy wskazać również dokładny adres i podać, jeśli to konieczne dane bankowe w przypadku zwrotu kwoty zakupu. W przypadku płatności za pośrednictwem Przelewy 24, kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta. W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej, kwota zostanie zwrócona na kartę lub konto Paypal klienta. Po otrzymaniu produktów w nienaruszonym stanie, wcześniej uiszczona kwota zostanie zwrócona klientowi. Proszę zwrócić uwagę, że ten proces może potrwać kilka dni.

Co mam zrobić w przypadku, gdy zamówiony towar nie pasuje lub nie jest mi już potrzebny?

W przypadku robienia zakupów online, klient ma zawsze prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Pozostałe informacje dotyczące tej kwestii, znajdziesz tutaj.

30 dni na zwrot towaru

Poza 14-dniowym prawem odstąpienia od umowy, gwarantujemy rozszerzone prawo zwrotu do 30 dni, które nie ma wpływu na ustawowe prawo odstąpienia od umowy. Oznacza to, że po upływie 14 dni od otrzymania towaru, masz nadal 16 dni na jego odesłanie. Ta umowna gwarancja zwrotu nie ogranicza w żaden sposób uprawnień wynikających z przepisów prawa. Do momentu wygaśnięcia ustawowego prawa odstąpienia od umowy, obowiązują wyłącznie warunki przewidziane w przepisach prawa.

Należy pamiętać, ze zwrot jest tylko możliwy tylko w przypadku produktów w nienaruszonym stanie. Nie usuwaj żadnych etykiet i metek z artykułów. Produkty nie mogą również wykazywać żadnych śladów użytkowania.

Kto mi pomoże w kwestiach technicznych?

Sprzęt outdoor wraz ze specjalistycznymi akcesoriami to dość skomplikowane produkty. Wszystkie techniczne pytania zostaną przekierowane do naszych specjalistów w dziale obsługi klienta. Proszę użyć formularza kontaktowego.

Aby jak najszybciej udzielić wszelkiej potrzebnej pomocy. Za każdym razem proszę podać swój numer telefonu, abyśmy w razie potrzeby mogli się Tobą skontaktować

Dokładamy wszelkich starań, aby klient był zawsze zadowolony.

Czy mogę zwrócić wszystkie produkty?

Prawo 14 dni do odstąpienia od umowy nie stosuje się do umów dotyczących towarów, które dostarczane są oryginalnie zamknięte i nie nadają się z przyczyn zdrowotnych lub higienicznych do ich zwrócenia, tylko w przypadku, gdy opakowanie zostało naruszone po dostawie. To samo dotyczy nagrań dźwiękowych lub wizualnych lub oprogramowania komputerowego, których zostały dostarczone w szczelnych opakowaniach, ale tylko w przypadku, gdy opakowanie zostało naruszone po odbiorze.

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego przedmiotu?

Po dokonaniu zakupów na naszej stronie mają Państwo 24 miesiące gwarancji na zakup (wyłączone z gwarancji są uszkodzenia, które powstały na skutek normalnego zużycia lub nieprawidłowego użytkowania). Listę części zamiennych mogą Państwo znaleźć w instrukcji dołączonej do roweru. W przypadku, jeżeli wymagana jest naprawa, prosimy o kontakt z nami i przesłanie opisu problemu oraz przynajmniej dwóch zdjęć obrazujących usterkę. Sprawa zostanie przekazana do naszego działu technicznego, który zaproponuje rozwiązanie problemu. Prosimy mieć na uwadze, że wszelkie koszty naprawy muszą być uzgodnione z nami, aby mogli Państwo otrzymać zwrot pieniędzy. W przypadku poważnych uszkodzeń, takich jak np. ramy, zorganizujemy odbiór roweru od Państwa i naprawimy go w naszym warsztacie albo zostanie on naprawiony bezpośrednio u producenta. W obydwu przypadkach prosimy najpierw o kontakt z naszym biurem obsługi, nie muszą Państwo kontaktować się bezpośrednio z producentem. W praktyce wygląda to tak, że w ciągu 24 miesięcy od zakupu jakąkolwiek usterkę należy zgłosić do naszego biura obsługi klienta. Poprosimy wówczas o krótki opis, zdjęcie lub filmik i na podstawie tego nasz dział reklamacyjny zadecyduje, czy jest to duża usterka, która wymaga naprawy u nas, wówczas odbierzemy od Państwa rower i na nasz koszt zostanie on przysłany do nas, a jeśli sprawa będzie mniej poważna, wyznaczymy kwotę naprawy i poprosimy Państwa o naprawę lokalnie, środki zwrócimy na podstawie paragonu/faktury.