Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Wymiana i zwroty

Jak wygląda kwestia zwrotów? W jaki sposób zachowywać się w przypadku gwarancji lub rękojmi?


Jest nam bardzo przykro, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań i podlega zwrotowi. Każdy klient ma prawo do odstąienia od umowy i odesłania towaru w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Ponadto klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 100 dni od jego otrzymania. Naturalnie zgodnie z naszymi zasadami i ogólnymi prawami, udzielimy wszelkiej pomocy w tej kwestii. Proszę jednak zwrócić uwagę, iż nie posiadamy żadnego procesu związanego z wymianą produktów. Jeśli po dokonaniu zwrotu, klient chce ten sam produkt ale w innym rozmiarze lub kolorze, musi ponownie dokonać zamówienia w naszym sklepie.

Małe części

W związku z tym, iż zamawiane przedmioty oraz ich opakowania różnią się wielkością, posiadamy różnych partnerów logistycznych. Jaka firma kurierska dostarczyła Twoją przesyłkę:

DHL i UPS

W obu przypadkach zwrot towaru przez firmę UPS jest bezpłatny. Należy również samodzielnie wypełnić etykietę zwrotną. Proszę przejść do formularza,a następnie wpisać numer faktury lub numer przesyłki oraz kod pocztowy, a na koniec kliknąć przycisk „drukuj”. Proszę dodać wydrukowaną i wypełnioną etykietę zwrotną wraz z przesyłanem towarem, aby proces reklamacji został przeprowadzony tak szybko jak to możliwe. Po odebraniu przesyłki zwrotnej w naszym centrum logistycznym, zostanie ona rozpatrywana zgodnie z Twoimi instrukcjami zawartymi w etykiecie zwrotnej. Proszę jednak pamiętać, że proces ten może potrwać do kilku dni. Proszę za każdym razem odsyłać produkt wraz z etykietą zwrotną. W przypadku płatności za pośrednictwem przelewu bankowego lub Sofort Banking, kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta. W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej, kwota zostanie zwrócona na kartę lub konto Paypal klienta.

Pozostałe usługi przewozowe

Gdy do zwrotów zostanie dodana etykieta zwrotna, wówczas cały proces jest darmowy. Jeśli etykieta zwrotna nie jest dostępna, proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, używając formularza kontaktowego. Dzięki temu klient będzie mógł otrzymać nową etykietę zwrotną. Proszę dodać wydrukowaną i wypełnioną etykietę zwrotną wraz z przesyłanem towarem, aby proces reklamacji został przeprowadzony tak szybko jak to możliwe. Po odebraniu przesyłki zwrotnej w naszym centrum logistycznym, zostanie ona rozpatrywana zgodnie z Twoimi instrukcjami zawartymi w etykiecie zwrotnej.

Duże paczki, kajaki, towary wielkogabarytowe

Duże paczki zamówione w Addnature mogą zostać dostarczone bezpośrednio do, w najdogodniejszy dla klienta sposób. Najlepiej wysłać pisemne zamówienie. Zapewni to dostarczenie nam wszystkich niezbędnych informacji i danych, dzięki czemu zamówienie będzie realizowane szybko, dokładnie i bez dodatkowych utrudnień. W tym celu zalecamy użycie naszego formularza kontakotwego. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza na temat produktów i uzasadnienia specjalnych warunków odbioru. Należy wskazać również dokładny adres i podać, jeśli to konieczne dane bankowe w przypadku zwrotu kwoty zakupu. W przypadku płatności za pośrednictwem przelewu bankowego lub Sofort Banking, kwota zostanie zwrócona na konto bankowe klienta. W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal lub karty kredytowej, kwota zostanie zwrócona na kartę lub konto Paypal klienta. Po otrzymaniu produktów w nienaruszonym stanie, wcześniej uiszczona kwota zostanie zwrócona klientowi. Proszę zwrócić uwagę, że ten proces może potrwać kilka dni.

Co mam zrobić w przypadku, gdy zamówiony towar nie pasuje lub nie jest mi już potrzebny?

W przypadku robienia zakupów online, klient ma zawsze prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Pozostałe informacje dotyczące tej kwestii, znajdziesz tutaj.

C100 dni na zwrot towaru

Oprócz ustawowego prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, jest rozszerzone prawo zwrotu do 100 dni, co nie wpływa na ustawowe prawo odstąpienia od umowy. Niezależnie od ogólnego prawa do zwrotów, jako dodatkową opcję dla klienta, sklep Addnature posiada możliwość zwrotu do 100 dni od otrzymania produktu! Po upływie tego czasu istnieje jeszcze możliwość zwrotu towarów w ciągu kolejnych 86 dni. Do momentu wygaśnięcia terminu ustawowego prawa odstąpienia od umowy, obowiązują wyłącznie ogólne warunki. Przyznane umownie (dobrowolnie) prawo zwrotu, nie ma wpływu również na ustawowe prawa gwarancyjne i w żaden sposób ich nie ogranicza w przypadku klienta.

Należy pamiętać, ze przyjmujemy tylko produkty w nienaruszonym stanie, niezniszczone. Proszę nie usuwać żadnych etykiet i metek produktów. Produkty nie mogą wykazywać żadnych oznak zużycia. Dziękujemy za zrozumienie.

Kto mi pomoże w kwestiach technicznych?

Sprzęt outdoor wraz ze specjalistycznymi akcesoriami to dość skomplikowane produkty. Wszystkie techniczne pytania zostaną przekierowane do naszych specjalistów w dziale obsługi klienta. Proszę użyć formularza kontaktowego.

, aby jak najszybciej udzielić wszelkiej potrzebnej pomocy. Za każdym razem proszę podać swój numer telefonu, abyśmy w razie potrzeby mogli się Tobą skontaktować

 

Dokładamy wszelkich starań, aby klient był zawsze zadowolony.

Czy mogę zwrócić wszystkie produkty?

Prawo 14 dni do odstąpienia od umowy nie stosuje się do umów dotyczących towarów, które dostarczane są oryginalnie zamknięte i nie nadają się z przyczyn zdrowotnych lub higienicznych do ich zwrócenia, tylko w przypadku, gdy opakowanie zostało naruszone po dostawie. To samo dotyczy nagrań dźwiękowych lub wizualnych lub oprogramowania komputerowego, których zostały dostarczone w szczelnych opakowaniach, ale tylko w przypadku, gdy opakowanie zostało naruszone po odbiorze.

Jak długo trwa rękojmia?

Rękojmia obejmująca zakupione produkty obowiązuje przez 24 miesiące od momentu doręczenia przesyłki. Wyłączone z gwarancji są uszkodzenia, które powstały na skutek normalnego zużycia lub nieprawidłowego użytkowania.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 02
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy, kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4
Zadowoleni klienci
Z chęcią podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.
Wyślij do nas wiadomość tutaj.